کاکا :" باید راهکاری پیدا کرد"
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 16:4 | نویسنده : حسین زارعی

tumblr_mamkm64kno1ry3s91o1_500.png

وکلای کاکا اخیرا با آدریانو گالیانی مذاکره کرده اند تا زمینه ساز بازگشت بازیکن برزیلی شوند . میلان او را فقط به صورت قرضی تا پایان فصل می خواهد و رئال می خواهد این بازیکن را بفروشد . 

کاکا و همسرش چهارشنبه گذشته در میلان بودند که بازیکن برزیلی در این فرصت با هموطنش روبینیو دیدار کرد . شماره 8 رئال در مصاحبه با اسکای اسپورتز گفت :" شرایط خوبی برای من و رئال نیست . بهتر است که راهکاری پیدا شود که صلاح من و صلاح رئال در نظر گرفته شود . " کاکا مذاکراتی با میلان و فلومیننزه داشته است . وی در مورد باشگاه ایتالیایی می گوید :" دوست خوبی در آن جا دارم و دوست دارم که دوباره در ان جا باشم . "

 آدریانو گالیانی ، نایب رئیس میلان در مصاحبه با اسکای اسپورتز در مورد بازگشت بازیکن برزیلی به پیراهن روسونری صحبت کرد . مدیر میلان تائید کرد که مذاکراتی انجام شده اما همه چیز بستگی به نظر رئال خواهد داشت . 
گالیانی توضیح داد :" حرفهای کاکا را خیلی دوست داشتم . مذاکراتی با رئال داشتیم اما فعلا نمی توان خبر دیگری داد . مذاکرات خیلی مشکل است ، خیلی ... " 
اشاره گالیانی به صحبت های کاکا در صفحه توئیترش بود که گفته بود حاضر است به خاطر میلان بخشی از دستمزدش را کم کند 


 قضیه جدیه حسابی مخصوصا الان که کاکا با دستمزد پایین تر مشکلی نداره(البته بازم به باشگاه مربوطه!)    :((
از طرفی به خاطر خوشحالی کاکا و بازی کردن بیشترش دلم میخواد بره از طرفی هم دلم میخواست تو رئال در کنار رئالی ها و رونالدو موفق بشه :(
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ